Followers

Tompok?

Ini kucing betina yang suka melepak kat V5F ni. Hari ni dia suka lepak kat bilik Mohlensa ( 3 kali datang dalam sehari). Dah la jebon pun datang (1 kali, beraya kot, duduk2 kejap pastu keluar). Kucing ni dengan jebon hampir nak gaduh dah. Terpaksa halau Jebon sebab kucing ni muda lagi dari Jebon. Maka bermain-main la kucing ni dalam bilik, cari2 tempat nak beranak (ye, dah bunting dah tu >.<). Suara dia pulak tak macam betina, serak2 tak tau kenapa. 

Gambar-gambar di bawah diambil dalam aturan. 

Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

1 comment:

Mira Adlyna said...

Hahaha , comeeeel xD BAWA BALIK JEBON AND TOMPOK !